מלון מדיטראנו כרתים

אם גם אתם רוצים ליהנות מחופשה מפנקת, אבל אין ברשותכם תקציב בלתי מוגבל, מלון מדיטראנו כרתים הוא בדיוק המקום בשבילכם. מלון מפנק, במיקום מצוין, עם צוות חביב ופעילות מרובה בכל שעות היום, אבל לא כזה שדורש שיחה אישית עם מנהל הבנק לפני הנסיעה. אז בואו נראה מה הסיפור של המלון הכי סימפטי בכרתים…

מלון מדיטראנו כרתים כולל 303 חדרים וממוקם 4 דקות הליכה מליבו של נמל חרינוסיס, שמזכיר במראהו ובפעילות הקיימת בו את נמל תל אביב שלנו. בביקורות אורחים שקראנו על המלון, חוזרים שוב ושוב התיאורים "צוות אדיב ונחמד", "מיקום מעולה", "נקי ומטופח", "ארוחות מצוינות" ועוד. ביקורת שליליות כמעט ולא תמצאו שם.

מיקום? שירות? נוחות? מלון מדיטראנו כרתים מציע הכל!

מיקום המלון נפלא והשילוב עם הפעילות והמתקנים בשטח המלון, מאפשרים חופשה מושלמת המשלבת במדויק הנאה מחוץ למלון ובתוכו. בסביבת מלון מדיטראנו כרתים נמצאים מרכזי קניות, אתרי ספורט ימי, פארק מים לכל המשפחה, אתרי טבע ועוד. צוות המלון ישמח לסייע לכם בארגון טיולים בשטח האי, הפלגות בים התיכון ואטרקציות שונות כמו צלילה, צניחה חופשית, טרקטורונים, ג'יפים ועוד.

חדרי האירוח של מלון מדיטראנו

חדרי האירוח של מלון מדיטראנו כרתים נעים בין חדרים זוגיים לחדרים משפחתיים קטנים (שלושה פלוס תינוק). חלקם פונים לעיר וחלקם לחוף הים (יקרים יותר). העלות משתנה בין העונות (הכי יקר ביולי – אוגוסט, פחות יקר במאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, והכי זול בשאר חודשי השנה) וכמובן בהתאם ליום בשבוע, אך לשם המחשה, לילה בסוף שבוע של סוף חודש ספטמבר בחדר סטנדרטי זוגי 433 ₪ בלבד. סוויטה משפחתית תעלה 621 ₪. בשטח המלון ישנם גם מספר וילות עם בריכה פרטית – פינוק משפחתי מושלם – שבמקרה הזה תעלנה 1,120 ₪ ללילה.

בשטח המלון בריכות, מגרשי טניס, חדרי ישיבות, סאונה, מגרשי גולף ועוד. מדלפקי המלון תוכלו לשכור רכבים ואופניים, להזמין טיולים והסעות, לגלוש באינטרנט (בתשלום) ולהשתמש בשירותי פקס וצילום. דלפק הקבלה עומד לרשותכם 24 שעות ביממה.

לפני כל חופשה ביוון תמצאו אינספור מלונות בכרתים מפנקים ומפוארים, אבל מלון שהוא בית וצוות מלון שהוא משפחה יש רק אחד. מלון מדיטראנו כרתים – הבית שלכם באי היווני.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.