טיילת הרקליון – תתמכרו לאווירה

אם תעשו סקר בין מאה ישראלים שחזרו זה עתה מחופשה בכרתים ותשאלו מה שלושת הדברים הטובים ביותר שהם חוו, צמד המילים "חיי הלילה" יחזרו, קרוב לוודאי, אצל רובם המכריע. ואל תטעו, ייתכן ומרביתם כלל אינו בליין וחובב מסיבות בימים שבשגרה, אבל כשמגיעים לכרתים, אי אפשר שלא להתמכר לחיי הלילה הנפלאים והייחודיים שיש לאי להציע. ובעיקר לאזור טיילת הרקליון.

 אם לתל אביביים יש את הנמל, לירושלים את כיכר ספרא והחיפאים נהנים מהשדרה היפהפייה העולה לגנים הבהאיים, הרי שלתושביו של האי היווני כרתים יש את אחת הטיילות המפתיעות של חופי הים התיכון, זהו אזור בילוי מרכזי שבו מקומיים, אירופאים, ישראלים ותיירים מכל העולם באים לשבת על בירה טובה, מוסיקה יוונית ואווירה אותנטית נפלאה.

מה ניתן למצוא בטיילת?

הרקליון הינה למעשה העיר המרכזית באי וכוללת את מרבית האטרקציות המרכזיות בכרתים, לצד שדה התעופה, הנמל ועשרות חופים יפהפיים. שעות היום מביאות למבקרים בהרקליון ספורט ימי, מלונות מפוארים, מסעדות נעימות עם נוף לים ועוד. ואז הערב מגיע. הדציבלים עולים, וגם הרוקדים על השולחנות, והאווירה בטיילת מתחילה להתרתח… קחו לדוגמא את בית הקפה "קפניו פיקס", המציג תפריט מגוון, להקות אורח וקהל צעיר ותוסס מכל רחבי העולם. לא הרחק משם נמצא הבר הקטן עם צוות העובדים המחויך – SPACE BAR  המומלץ במדריך ה"לונלי פלנט" ומציג אווירה אירופאית טיפוסית.

ברים, מועדונים ומסעדות

ממשיכים לעלות עם הדציבלים ומגיעים למגה בר במרכז הטיילת- STATUS CLUB. שם תמצאו מבצעי אלכוהול רבים, מוסיקה טובה, משחקי ספורט בשידור חי ואווירה מיוחדת. אתנחתת אוכל טובה תוכלו למצוא במסעדת הSUNSET  המציעה מנות ייחודיות מכל העולם במחירים מפתיעים. פונדק פנקייק נמצא מעט מצפון, ואילו מדרום תמצאו מזללת סופלאקי משובחת.

 כמובן שטיילת הרקליון כוללת גם מועדוני לילה רבים בהם מתקיימות מסיבות סוערות בכל ימות השבוע. אלו המתקיימות ב"ניו יורק", "ביו ביו", "אפולו קלאב", "אמנזיה קלאב" ואחרים נחשבים לטובים ביותר. כרתים, ובראשה הטיילת המדוברת, מציעה גם קולנוע, באולינג, משחקי וידאו, מועדוני ג'אז ועוד. החלק הכי קשה בעניין הוא, ללא ספק, הבחירה.

 אז בין שיזוף למסיבת בריכה, תשאירו לעצמכם כוח גם לחיי הלילה של כרתים. טיילת הרקליון – כאן מבלים בכיף.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.