כרתים הכל כלול

נופש הכל כלול בכרתים הוא בחירה אידיאלית בדרך לחופשה מקסימה, מפנקת ובלתי נשכחת, האי הפסטורלי הזה מציע מלונות הכל כלול וכפרי נופש מרהיבים ומאובזרים ברמה שאין כדוגמתה באגן הים התיכון. כאשר אתם טסים אל כרתים בחבילת הכל כלול, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את התנאים הטובים ביותר, המפנקים ביותר, מענה לכל בקשה או רצון ובעיקר ראש שקט לבלות במגוון האטרקציות הקיימות באי הגדול של יוון.

מה כלול בהכל כלול?

על פניו שאלה מצחיקה, אך בפועל חשובה מאוד – בייחוד עבור תיירים שזו להם הפעם הראשונה בחופשת הכל כלול. במובן זה, כרתים מציעה חוויית נופש שהתייר הישראלי לא מכיר בהשוואה ליעדים פופולאריים אחרים בהם נפוץ לצאת לנופש בסגנון זה. במסגרת נופש הכל כלול מחיר החבילה כולל את הלילות במלון כמובן, אך גם את כל האוכל והשתייה בארוחות, מתקנים ופעילויות לילדים, כניסה לבריכות באתר ועוד מגוון רחב של פינוקים ואפשרויות בהתאם להיצע בכל מלון או ריזורט ספציפי. מבחינה זו, נופש הכל כלול באי כרתים מאפשר לכם לנפוש ברוגע מושלם, בלי לדאוג למסעדה טובה וזולה לארוחת ערב או צהריים, עם אפשרויות בילוי אינסופיות לילדים וכל התנאים לחופשה חלומית קסומה.

מבחינת אוכל, מרבית המלונות והריזורטים בחבילות נופש הכל כלול מציעים שתייה חופשית ונשנושים לאורך כל היום ועד שעות הלילה, האורחים נהנים מ-3 ארוחות ביום המוגשות בסגנון בופה חופשי ועמוס מאוד בכל טוב. כמו כן, יש מלונות המציעים לאורחים בחבילות הכל כלול ארוחה חינם במסעדה של המלון, מסעדה שהיא לרוב מפוארת ועשירה יותר מאשר הבופה הגדול והמגוון המוגש בכל יום. בנוסף – בעיקר במלונות הגדולים – האורחים יכולים ליהנות במקרים רבים משולחנות משחק, גישה למחשבים, בר במלון, אזורי ישיבה עם טלוויזיות, טיפולי ספא מפנקים (ישנם גם כפרי נופש המתמחים בחופשות ספא בכרתים) ועוד.

מהרגע שנכנסתם למלון הכל כלול בכרתים ועד ליום האחרון לחופשתכם, תוכלו להתענג על שפע הפינוקים, האוכל, השתייה והאטרקציות כמה שתרצו. פיתרון אידיאלי למשפחות עם ילדים שרוצות חופשה מסודרת בלי לוגיסטיקה והפתעות, למי שמחפש חופשה בראש שקט בלי להוציא את הארנק בכל דקה ועבור כל מי שרוצה להבין משמעותו של פינוק אמיתי, כיד המלך!

סוגי מלונות וריזורטים הכל כלול בכרתים

חוויית הכל כלול באי כרתים מתאימה לכל כך הרבה סוגי תיירים בגלל המבחר הגדול של מלונות וריזורטים (כפרי נופש) המציעים חבילות בסגנון זה. מכל אירופה מגיעים מדי שנה מאות אלפי תיירים בחבילות נופש הכל כלול בדיוק בגלל האיכויות והיתרונות שסגנון חופשה זה מציע באי המרהיב והרב גוני הזה (כרתים עצמו מושך מעל 2 מיליון תיירים בשנה). מלונות הכל כלול באי כרתים נמצאים בעיקר לאורכו של החוף הצפוני, זהו האזור התיירותי יותר ובו נמצאות הערים הגדולות – כאשר זוהי רצועת חוף ארוכה מאוד, לכן יש גיוון רב הן במקומות והן בסוגי האזורים.

האי כרתים מציע חבילות הכל כלול בכמה סוגי אתרים:

  • במלונות גדולים ומפוארים בערי התיירות המרכזיות, כאשר אלו מבני ענק עם שפע אטרקציות וסוגי חדרים, כמה בריכות משגעות, פעילויות מיוחדות לילדים ונופשים אחרים, קרבה לאזורי הבילוי בערים.
  • ריזורטים / כפרי נופש הנמצאים מעט מחוץ לערי התיירות או בסמוך לעיירות קטנות יותר, מציעים נופש באווירה מעט יותר רגועה. אתרים אלו בנויים עם חדרים הפזורים או בבקתות יחידות או במבנים קטנים המאכלסים כמות קטנה של חדרים מסוגים שונים, יש בריכה איכותית ולרוב גם בריכה לילדים, אזורי פעילות לילדים ומגוון הפעלות ואטרקציות מאורגנות באתר עצמו או מחוצה לו.

בין אם בחרתם נופש הכל כלול בכרתים במלון גדול או בכפר נופש, בין אם אתם על החוף באחת מהערים הגדולות או מעט מחוץ לעיירת דייגים קסומה, אתרי הכל כלול באי כרתים הם תמיד ברמת 5 כוכבים, מציעים פינוקים מכאן ועד הודעה חדשה ואת תנאי האירוח המשובחים ביותר.

פעילויות ואטרקציות מיוחדות בנופש הכל כלול בכרתים

כרתים הוא אי מדהים ומגוון במיוחד, תוכלו למצוא בו חופים קסומים, טיולי טבע מרהיבים, אתרים היסטוריים, אנשים לבביים, אוכל משובח ועוד, בלי סוף. נופש הכל כלול באי כרתים כולל פעמים רבות אטרקציות מיוחדות ופעילויות כמו הופעות בידור, הופעות לילדים, טיולי טרקטורונים, סיורים באזור המלון וכן הלאה – מומלץ לברר מראש.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.