סטאר ביץ' כרתים

לבטים רבים מלווים אתכם בבחירת יעד החופשה השנתית, אך אם בחרתם באי היווני הגדול מכולם, לפחות אתם יודעים באיזה מלון תתארחו – סטאר ביץ' כרתים – מלון שבו אתם הכוכבים.

ישנן מלונות בעולם שאחרי מספר ימי אירוח בהם, אתם תוהים "איך הצליחו לחשוב כאן על הכל"? סטאר ביץ' כרתים הוא, ללא ספק, אחד מאותם מלונות. ככה זה כשבכל רגע נתון יש מה לעשות ואיפה ליהנות, כשהילדים והמבוגרים נהנים כולם יחד וכל אחד לחוד, וככה זה כשהרגעים הרגועים היחידים מגיעים כשאתם עוצמים עיניים וחולמים על היום שהיה וזה שיבוא…

אתר הנופש סטאר ביץ' כרתים – כל מה שצריך לדעת

הגדולה של אתר הנופש סטאר ביץ' כרתים מתחילה במיקום הנפלא שלו, 50 מטרים מחוף הים המרהיב הסמוך לנמל חרסוניסוס המרשים, בו מרוכזים מרבית בתי הקפה, המסעדות ומקומות הבילוי של הצד הצפון מזרחי של כרתים. כ-10 דקות הליכה משערי המלון נמצא הכביש הראשי של האזור, ובו מגוון חנויות, מרכזי קניות, דוכנים ואטרקציות.

זה ממשיך בשטח המלון העצום, הכולל אין ספור מתקנים ואטרקציות, החל ממגוון הבריכות האדיר לכל הגילאים ולכל ימות השנה, דרך חדר הכושר המציג סטנדרט גבוה במיוחד ואולמות המשחקים והספורט, ועד למסעדות הרבות המגישות אוכל נפלא בכל שעות היממה.

ונעבור לחדרים!

סטאר ביץ' כרתים מכיל 188 חדרים ברמות אירוח שונות. החל מחדרים זוגיים "פשוטים" עם נוף לעיר, ועד סוויטות דה לוקס משפחתיות מפוארות עם נוף לבריכה. כל החדרים מאובזרים היטב. מיטה זוגית, אמבטיה, טלוויזיה בכבלים ומטבחון הכולל מיקרוגל, קומקום חשמלי ומקרר. בחדרי האוכל של המלון תוכלו ליהנות ממגוון ארוחות עשיר וייחודי. עצה קטנה – תשאירו מקום לקינוחים המעולים…

אבל אם כל הכבוד למלון סטאר ביץ', נופש בכרתים הוא לא רק לשבת בבריכה ולשתות בירה. בסביבת המקום תמצאו את פארק המים הגדול באי, לונה פארק שעשועים קטן וחביב, פאב יווני אותנטי עם בוזוקי, אוזו והרבה מצב רוח טוב, וכאמור, אין ספור בתי קפה ומסעדות בנמל הסמוך.

בשורה התחתונה, חברים, סטאר ביץ' כרתים מציע את חווית האירוח הטובה ביותר באי. נקודה. מגיע לכם להתפנק. מגיע לכם להיות הכוכבים של האי… תיהנו.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.