גולדן ביץ' כרתים – חופשה מצופה זהב

מלון גולדן ביץ' כרתים הוא דוגמא מצוינת למקום בו אתם מקבלים תמורה לכל יורו שיוצא לכם מהכיס. זה אולי לא המלון הכי מפואר באי היווני הענק. כנראה שגם תמצאו אתרי נופש בעלי שטחים גדולים יותר עם בריכות ענק וחדר כושר מפואר שלא תדרכו בו לאורך כל החופשה. אבל במלון גולדן ביץ' תיהנו מהאווירה הכי טובה שיש, מצוות המלון הכי אדיב בכרתים ומהתחושה הוודאית שלכאן אתם תחזרו עוד פעמים רבות.

ביקורת המלונות הבינלאומיים

באתרי ביקורת המלונות הבינלאומיים זוכה גולדן ביץ' כרתים לציונים גבוהים במיוחד מהאורחים שלו. למעלה מ-90 אחוז מאלו שטרחו לדרג את המלון, נתנו לו ציון טוב מאוד או מצוין. אלו החמיאו ליחס העובדים, לנוחות, לחדרים הנאים ולמתקני המלון. גם המיקום זוכה למילות שבח ממבקרי המלון. לאלו מכם שכבר לא מסוגלים להתאפק ומעוניינים להזמין, כדאי שתדעו שבשל צורתו הייחודית, מופיע לעיתים המלון תחת הקטגוריה "וילות בכרתים".

גולדן ביץ' כרתים- המיקום, המתקנים, האטרקציות

מלון גולדן ביץ' כרתים ממוקם בסמוך לנמל חרסוניסוס המפורסם, כך שכל מה שמהנה ומעניין – פארק מים, חוף ים, בתי קפה, מסעדות, פאבים, מרכזי קניות, דוכנים ומועדונים – תוכלו למצוא במרחק דקות הליכה מפתח המלון. גם ספורט ימי, דיג, שייט במי הים התיכון ועוד נמצאים במרחק הליכה קצרצר.

הלהיט הגדול של גולדן ביץ' כרתים הוא, ללא ספק, מיקום הבריכה הנמצא על גג המלון, וממנה נשקף נוף מרהיב של הנמל הסמוך ולצידו חוף הים היפהפה. רק זה שווה הכל. בשטח המלון תמצאו מיני מרקט, חדר משחקים, לובי בו תוכלו ליהנות בסופי שבוע מהופעות של זמרים מקומיים, מסעדות ועוד. צוות המלון האדיב ישמח לענות לכם על כל שאלה לגבי השכרות אופניים ורכב האפשריות משטח המלון, ועד טיולים ואטרקציות באזור.

ולקראת הסיום, נחזור להתחלה  – השווי של המלון ביחס למחיר. אז זהו, שבמחירים של החל מ-229 ₪ בלבד (חדר זוגי עם נוף לעיר ואפשרות לתינוק) כולל ארוחת בוקר (צנועה) ועד 502 ₪ לחדר לשלושה עם נוף לים תוכלו ליהנות מהחוויה האדירה שבאירוח במלון גולדן ביץ' כרתים. לא יקר, נכון?.. בילוי נעים!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.