האקווריום של כרתים – האקווריום היפה באירופה

אם רגע לפני צאתכם לחופשה השנתית בכרתים, נפלה בראשכם ההחלטה כי תנצלו את החופשה לשני דברים בלבד – בטן וגב – הרי שהשורות הבאות אינן מיועדות עבורכם. מנגד, אם גם אתם מאלו המחפשים משהו קצת שונה מעבר לנורמה, הסכיתו ושמעו על האקווריום של כרתים.

אקווריום מעולם אחר

לפחות בחצי מיעדי התיירות המובילים בעולם תמצאו אתר אקווריום כלשהו, בו תוכלו לצפות בקרוב בנפלאות עולם המים של הים התיכון והאוקיינוס. אבל אתר כה מרשים, כה מגוון, כה יפה ומרתק כמו זה הנמצא בכרתים, ספק אם תמצאו בעולם כולו. לא בכדי נחשב האקווריום של כרתים לאחד מחמשת האתרים הפופולאריים באי ולאחד מאתרי האקווריום המובילים בעולם. בחודשי הקיץ מבקרים באתר למעלה מחמשת אלפים מבקרים ביום. אך אל דאגה, שטחו העצום של המקום גורם לכולם תחושת נינוחות, ללא צפיפות או תורים שכולנו כל כך אוהבים לשנוא.

מידע שימושי למבקרים

במקום תוכלו למצוא אלפי זנים של דגים, צבי ים, שוניות, אצות, מדוזות ואף כרישים ודגי טרף שהתקבצו לאחד מאזורי ה"מגורים" התת מיימים היפים בים התיכון. פינות האכלה, מופעים, הדרכות וסרטונים ינעימו את זמנכם בשטח המקום, הפתוח מדי יום בין 10:00 בבוקר ל-18:00 בערב. האתר נסגר החל מהראשון לדצמבר ועד ל-21 למרץ של השנה הבאה.

 את האקווריום של כרתים תוכלו למצוא בנמל הריסוניסוס המוכר, מרחק רבע שעה נסיעה ממרבית מוקדי התיירות של האי (ובכללן אלו בהם מרוכזים מרבית התיירים הישראלים). למגיעים בתחבורה הציבורית, ממוקם האקווריום בסמוך לתחנת האוטובוס מספר 20. הכתובת המדויקת של המקום: Proin Amerikaniki Vasi Gournon, Gournes 71003. מחיר הכניסה נוח במיוחד – שישה יורו למבוגר וארבעה יורו בלבד לילד. באתר הבית של האקווריום תוכלו למצוא תלושי הנחה שונים. שווה להיכנס.

 בשורה התחתונה – יש לכם את כל הסיבות שבעולם לבקר באקווריום של כרתים. בילוי יומי לכל המשפחה, במחיר מצחיק ועם חוויות שתצרבו בזיכרונכם לתקופה ארוכה. אתם עדיין כאן? הדגים מחכים לכם… שיהיה לכם ביקור נעים וחופשה מהנה…

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.