וילות בכרתים – חופשה קצת אחרת

יותר ויותר נופשים ישראלים (ולא רק) מגלים בשנים האחרונות את האופציה של השכרת וילות בכרתים. מאות וילות להשכרה פרוסות לאורכו ורוחבו של האי, בדגש על אזורי הבילוי והתיירות, ומציעים חופשה קצת אחרת. אז למי זה מיועד? האם זה כדאי? וכמה תשלמו על התענוג? כל הפרטים בשורות הקרובות.

וילות בכרתים – זה סוד הקסם

הסיפור מאחורי אותן וילות בכרתים המוצעות להשכרה פשוט למדיי – משפחות שונות שמחפשות הכנסה נוספת ומוותרות על ביתם לחודשי עונת התיירות עבור אירוח. מרבית הוילות מכילות חמישה חדרים ומעלה, בכולן תמצאו לפחות שני חדרי שינה (ובדרך כלל גם שלושה – ארבעה), כך שאם אתם משפחה גדולה, השכרת וילה בכרתים בהחלט יכולה להיות אופציה מעניינת. ישנן וילות המסוגלות להכיל עד 14 אורחים בו זמנית, כשכמובן לא נהוג "לערבב" בין אורחים ומשפחות שלא מכירים זה את זה.

למרות שהעניין מובן מאליו, נציין זאת בכל זאת – השכרת וילה אינה כוללת את אותם שירותי מלון אליהם אתם רגילים, כמו ארוחות, ניקוי חדרים, מגבות נקיות וכדומה. כך שאם העניין אקוטי עבורכם, וילה כנראה לא תתאים לכם. מצד שני, אם בישול בשילוב מסעדות עושה לכם טוב, ואין לכם שום בעיה עקרונית עם לסדר לעצמכם את הבית גם במהלך חופשה, וילות בכרתים יתאימו לכם בול.

חשיבות המיקום, קלילות הארנק…

וילות להשכרה בכרתים נמצאות, בחלקן הגדול, באזורים מעולים לתייר הממוצע. בסמוך לחופים ולמוקדי הבילוי, קרוב למסעדות ולברים, או בקיצור- בדיוק במקומות שאתם רוצים להיות בהם, כמו חוף חרסוניסוס המוכר או אגם קורנס היפהפה. אם זאת, חשוב לוודא את עניין המיקום, לדרוש כתובת מדויקת ולברר בעצמכם האם מיקום הוילה טוב עבורכם ומרכזי או לא, אל תסמכו על הבטחות והצהרות!

מבחינת המחיר, שהייה בוילה עשויה לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים. וילות נאות ומכובדות מוצעות החל מ-130 יורו בלבד ללילה. את המפוארות יותר תוכלו להשכיר ב-250 יורו, אבל עדיין מדובר במחיר מוזל משמעותית לעומת בתי המלון המרכזיים. ישנם דילים בכרתים המשלבים טיסה ושהייה בוילה. חשוב לבדוק בדיוק מה המחיר כולל ולוודא שניתן להשתמש בכל מתקני הווילה, כמו הבריכה, הג'קוזי, המטבח והסלון.

בשורה התחתונה, וילות בכרתים מיועדות בעיקר למשפחות גדולות, עם אנשים הרפתקנים ולא מפונקים, שרוצים לחסוך לא מעט כסף… תיהנו.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.