איים מומלצים ולא מוכרים בסביבות כרתים

האי כרתים הוא אחד המלכים הבלתי מעורערים של עולם התיירות בכלל, ויוון בפרט, בכך אין ספק. אך אם מתחשק לכם לגוון ולצאת מגבולות המוכר והידוע ובעיקר – לחקור מקומות חדשים, דעו כי יש כמה וכמה איים מקסימים ולא מתוירים בסביבת כרתים, שיתנו לכם הזדמנות לחוות את יוון האותנטית במלוא הדרה, על חופיה המקסימים, האוכל המעולה והנוף ההררי והציורי.

אגיסטרי

האי אגיסטרי ממוקם דרומית לאתונה, והוא משתייך לקבוצת האיים הסארונים של יוון. הוא ממוקם במרחק של שעה פלוס מנמל פיראוס ומבטיח חווית חופשה מושלמת. אם אתם רוצים למצוא את עצמכם באי שקט, קטן ואינטימי, עם חופי ים נהדרים, מי טורקיז מרהיבים, טברנות כמו של פעם, נמלי דייגים קטנים וסמטאות צרות וציוריות – אל תהססו. זהו לא מקום למלונות בסגנון 'הכל כלול', אך תוכלו למצוא בו אפשרויות לינה נהדרות בסגנון יווני קלאסי – ובמחירים טובים.

נאקסוס

האי נאקסוס הוא חלק מקבוצת האיים הקיקלאדיים ביוון, יחד עם פארוס, מיקונוס וסנטוריני – אך הוא נחשב להרבה פחות מתויר והרבה יותר אותנטי מהם. זהו אי מגוון, המכיל בתוכו כפרים יווניים השומרים על מסורות עתיקות, טברנות מעולות, נוף הררי, סמטאות צרות וחנויות לממכר התוצרת המקומית וכמובן – חופים מצוינים. כמה מצוינים? רק נאמר שאחד מהם, איוס פרוקופיוס שמו, זכה להיות מדורג ברשימת 10 החופים הטובים ביותר באירופה. בעיר הבירה של נאקסוס, חורה, נשמר הסגנון העתיק והוא מופיע במלוא הדרו, דרך מבצר מרשים ביופיו, מקומיים המשמרים תרבויות ומסורת עתיקה ואיך אפשר שלא – סמטאות מפותלות האוצרות בתוכן קסם ישן.

סירוס

גם האי סירוס משתייך לקבוצת האיים הקיקלאדים, ואם אתם מחפשים אי יווני אמיתי ורוצים להרגיש את האווירה הכי אותנטית שיש – אתם מוזמנים לביקור. שוטטות קצרה ברחובות תזמן לכם מפגש עם זקני האי השותים קפה בשמש, נשים הסורגות במרפסת, חנויות קטנות ומיוחדות וגם נופים נהדרים. בנוסף, נחשב האי סירוס למולדת הרמבטיקו, המוזיקה היוונית המסורתית. גדול אמני הרמבטיקו, ומאקריס, נולד וגדל כאן ובעיר ארמופולי תוכלו לבקר במוזיאון המוקדש לפועלו.

 

 אנדרוס

האי אנדרוס הוא אי יווני קלאסי נוסף, הממוקם במרחק של פחות משעתיים הפלגה מאתונה. הוא מושך אליו תיירים, אך עדיין לא נחשב למוכר מדי ומתויר מאוד. האי טומן בחובו הזדמנות לטיול רגוע ונעים ותוכלו למצוא בו כפרים אותנטיים, חופים נהדרים, מסלולי טיול מעולים בהם תוכלו לסייר באמצעות טרקטורונים, חופים מצוינים ואוכל מעולה. העיר באצ'י היא העיר המרכזית באי. היא ממוקמת במפרץ מקסים ויש בה ברים, טברנות, חדרים להשכרה (המכונים "דומאטיה" ביוונית) וכל מה שצריך לחופשה יוונית מושלמת. האי מתאים לקבוצות חברים, זוגות בחופשה ואפילו למשפחות עם ילדים המבקשים ליהנות מחופשה שקטה, חופים מצויינים, מחירים אטרקטיביים וגישה נוחה במיוחד.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.