הפלגה או טיסה לכרתים?

לפעמים אנו מחפשים אחר טיול שאינו מצריך טיסה ארוכה, אלא מעין נופשון קצרצר שגם לא יעלה לנו יותר מידי, שם נוכל לנקות טיפונת את הראש וליהנות משלווה. אחד היעדים הפופולאריים על הישראלים ועונה על הדרישות הללו הינו כרתים. כל מי שמכיר את העם היווני יודע כי מדובר בעם נעים, היוונים כבר רגילים לתיירים הישראלים שממלאים את אתרי הנופש, בפרט בחגים ובחופש הגדול, אז הרבה משפחות אוהבות לצאת יחדיו, ויוון עונה על כל הקריטריונים של יעד נעים וזול עבור משפחות. כמות המטיילים עולה על כמות התושבים באי זה שהינו בעל פחות ממיליון תושבים, יותר משני מיליון מבקרים בשנה!

לכן, אם אתם מחליטים לבקר באי כרתים ואינכם מעוניינים לטייל במקומות הומי אדם, אולי רצוי כי תשנו את מועד הנופש לחודשים שאינם חודשי התיירות העמוסים לעייפה בתיירים, כמו יולי ואוגוסט ותצאו בחודשים כמו תחילת ספטמבר או סוף יוני, במועדים אלה רמת התיירים נמוכה יותר ועדיין יהיה לכם נעים לשחות בים ולהשתזף בבריכה.

לעיתים יש התלבטות בין טיסה לכרתים לבין הפלגה. להלן כמה יתרונות וחסרונות לשתי הדרכים להגיע לאי כרתים.

הפלגה לכרתים – תהליך פשוט ומהנה

ניתן להבין את ההתלבטות מכיוון שמדובר בשתי חוויות שונות לחלוטין, אם טסים לכרתים מדובר בתהליך של טיסה ואתם שם, בכרתים. לאחר מכן תצטרכו למצוא דרככם אל בית המלון ולטייל ברחבי העיר לפי ראות עיניכם. לעומת זאת אם אתם רוצים להגיע אל האי כרתים נאמר בהפלגה רומנטית, אתם פשוט לוקחים עמכם מזוודה ואתם  בדרך אל יוון, כאשר כל מה שתצטרכו מבחינת הגעה למקום, אוכל ולינה נמצא שם בספינה.

הפלגה – אטרקציות נוספות

הפלגה לכרתים ובכלל לאזור קפריסין ויוון הינה דבר פופולארי ומהנה. באוניה ישנן אטרקציות נוספות רבות אשר עוזרות לשוהים ליהנות מהזמן במהלכו שטים מנקודה אחת לאחרת, כפי שרבים מכירים מהפלגות בקאריביים. ישנן אוניות פאר שמספקות אפילו יותר ממה שיהיה לכם בבית מלון בבית מלון, אלא אם אתם ניגשים לריזורט. אתם תקבלו בריכות שחייה, מסלול ריצה, בית קולנוע, מסעדות, בר, מועדון לריקודים ומועדון לילדים, מכון כושר, מכון יופי, חנויות דיוטי פרי אשר זמינות למטיילים במהלך ההפלגה, שזה אומר יותר זמן לחפש ולמצוא מוצרים, לעומת הזמן המוגבל לפני הטיסה בנמל התעופה. דבר שיכול להיות מלחיץ ולא נעים.

הפלגה לכרתים – רווח כפול באותה העלות

לרוב גם מדובר בהגעה ואיסוף מכמה יעדים באזור מסוים, כך שהמטיילים מרוויחים כמה יעדים תחת אותה הפלגה. מטייל עצמאי שטס לכרתים יצטרך לנייד את עצמו למקומות נוספים או איים נוספים, על מנת להגיע אליהם ומדובר בהוצאה נוספת, וגם באי נוחות וסרבול של מעבר עם מזוודה ממקום למקום וחיפוש אחר מקום לינה בכל פעם מחדש.

בניגוד לכל אלה, עדיין בטיסה ליעד מסוים ישנו החופש לעשות ככל העולה על רוחכם בכל שעה, מבלי התלות בלוח זמנים של הפלגה, מה גם שאם אתם לא ממש נהנים מהתנודות וסובלים ממחלת ים, טיסה תהיה דבר עדיף עבורכם.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.