השכרת רכב בכרתים

למרות שרוב התיירים הישראלים המגיעים לאי כרתים לחופשה עושים זאת במסגרת חבילות נופש המתרכזות באזור מסוים באי מרהיב ותיירותי זה. יש בהחלט המון מה לראות ולעשות בכרתים ולכן עבור אלו שרוצים לסקור אותו בצורה מקיפה או פשוט רוצים את החופש שברכב צמוד, השכרת רכב בכרתים היא הפיתרון היעיל והנגיש. יש כמה וכמה חברות השכרה הפועלות בכרתים, חלקן בינלאומיות מוכרות וחלקן מקומיות. ההשכרה מאפשרת חופש מוחלט לגבי תנועה באי, כך הכי נוח לצאת לטיולי שטח או לנסיעות לאזורים מרוחקים מהמלון ולהכיר את כרתים לעומק במלוא מובן המילה. לפניכם כמה טיפים לגבי השכרת רכב בכרתים.

גיל המינימום לנהיגה ברכב שכור

על מנת לשכור רכב באי כרתים הנהג חייב להיות לפחות בן 21. חוק זה של גיל מינימאלי לנהיגה ברכב שכור נועד להפחית מצבים של נהיגה ע"י נהגים חדשים – כך שצעירים הרוצים לצאת לטיול לפני צבא לכרתים צריכים לקחת זאת בחשבון. לעומת זאת, צעירים יותר יכולים במקרים רבים לשכור קטנוע קטן (50 סמ"ק).

רישיון נהיגה

באופן כללי, הרישיון הישראלי – במתכונתו החדשה יחסית הכוללת רישום באנגלית – מספיק על מנת לשכור רכב בכרתים ולנהוג בו. יחד עם זאת, לא יזיק להצטייד ברישיון נהיגה בינלאומי כי אנו בכל זאת נהגים מחוץ לאיחוד האירופי ויתכן שחברות מסוימות או גורמי אכיפת חוק יבקשו לראות רישיון שכזה.

ביטוח

כמו בכל מקרה השכרת רכב בחו"ל, גם לגבי כרתים מומלץ לרכוש ביטוח מקיף, הכולל צד שלישי, ביטוח גניבה לציוד אישי, ביטול השתתפות עצמית וכן הלאה.

ללא הגבלת ק"מ

על פי רוב, חברות השכרת רכב בכרתים לא מגבילות אתכם במספר הק"מ שניתן לנסוע ביום או במהלך התקופה – מדובר על אי שאינו ענק לכן סעיף זה כנראה אינו רלבנטי במיוחד.

דלק

לפני שאתם יוצאים לדרך לאחר סגירת העסקה להשכרת רכב בכרתים, חשוב לבדוק שכמות הדלק ברכב זהה לזו שחברת ההשכרה רשמה. במועד החזרת הרכב יש להחזיקו עם אותה כמות שהייתה כשקיבלתם אותו – בקירוב כמובן.

דילים

בהחלט ניתן למצוא דילים של השכרת רכב בכרתים – או בהתאם לתקופת השהות או במסגרת חבילות הנופש הכללית שלכם, עם התשלום על הטיסות, המלון וכן הלאה.

השכרת קטנועים ואופנועים

באיי יוון מאוד מקובל לשכור אופנועים או קטנועים לתנועה בתוך העיר ומעט מחוצה לה, זוהי אפשרות מהנה ואפשרית בהחלט, גם לצעירים יותר. חשוב לשים לב לרכוש ביטוח מקיף ומלא ככל שניתן.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.