חופשת סיום לימודים בכרתים

 

בשעה טובה ומוצלחת, סיימתם את לימודי התואר האקדמי שלכם, את הסמסטר או שבעצם, לא סיימתם כלום אבל אתם מרגישים שמגיעה לכם חופשה קצרה לרענון וחידוש כוחות. אנחנו לגמרי חושבים שהיא מגיעה לכם בזכות, ולכן הכנו לכם כמה המלצות לחופשה בלתי נשכחת באי הכי "חם" בסביבה – כרתים. אז מה עושים באי שכבש את לב הישראלים ותיירים מכל רחבי העולם? איך מבלים, מה אוכלים ומה רואים? הנה זה בא!

אטרקציות שאסור לפספס

  1. ארמונות מינוס

בסמוך להרקליון ממוקמים ארמונות מינוס, המציגים לראווה את ההיסטוריה העתיקה של כרתים. באתר המיוחד תוכלו להתבונן בחפצי אמנות מגוונים, מיצגים דרכם ניתן ללמוד על התפקיד הימי החשוב שהיה לכרתים בעבר כנתיב סחר בולט וכן סימבולים קדושים המיוחסים לתרבות האלים והמיתולוגיה היוונית המזוהה כל כך עם האי.

  1. הרי לפקה אורי

אחרי ימים ארוכים של ישיבה על כסא הסטודנט, הגיע הזמן לחלץ את השרירים ולהתחיל לטייל! הרי לפקה אורי, הממוקמים במרכז מחוז חאניה, הם מקום מצוין להתחיל בכך. ההרים הנישאים מתנשאים לגובה של מעל 2,450 מטרים והם מציעים טיול מקסים הכולל טבע ירוק עד, צמחים נדירים ונופים בלתי נשכחים. בחודשי החורף מתכסים ההרים במעטה שלג לבנבן ויוצרים מחזה מיוחד במינו.

  1. פארק המים Water city

לצד חופיה המדהימים של כרתים, תוכלו למצוא גם את פארק המים Water City המיועד לילדים ולמבוגרים כאחד. אם מתחשק לכם להתגלש במגלשות ענק, ליהנות מאטרקציות מים משגעות, אומגות, בריכות מיוחדות ועוד מגוון אטרקציות שיפרקו את האדרנלין שצברתם בימי המבחנים והלימודים – זה המקום המושלם לכך.

  1. מערת הנטיפים דיקטאון

במזרח כרתים ממוקם הכפר פלטי, ובסמוך אליו תמצאו את מערת הנטיפים המיוחדת הזו. מערת הנטיפים דיקטאון משופעת בנטיפים שנוצרו במשך אלפי שנים, זקיפים ומערות עתיקות. הקסם של המקום לא טמון רק במראות היפהפיים שיגלו לעיניכם, אלא גם בעובדה שבמקום הזה, כך על פי המיתולוגיה היוונית, נולד זאוס, בכיר אלי האולימפוס. בעבר שימשה המערה כמקום דתי, אך היום היא פתוחה לקהל הרחב. הצטרפו לקסם!

איך מבלים?

חיי הלילה של כרתים מושכים אליה צעירים מכל רחבי העולם, הרוצים להיטמע באווירה המשוחררת והמהנה של האי. בכרתים תוכלו למצוא אינספור אפשרויות בילוי – מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות ועוד, לכם נותר רק לבחור! רוב הפעילות הלילילת של כרתים מתרכזת בעיר המרכזית – הרקליון טאון, וכן באיזורים חרסוניוס ומליה.

מה אוכלים?

התחום הקולינרי בכרתים לא מפותח באופן מיוחד, אך עדיין תוכלו ליהנות בו ממגוון רחב של מאכלים מכל רחבי העולם. המטבח הים תיכוני מוכר לחיך הישראלי היטב, ובמגוון המסעדות הפזורות ברחבי האי תוכלו ליהנות מדגים טריים, פירות ים, מוסקה עסיסית ומאזטים מעולים שילכו מצוין עם אוזו מקומי וחריף.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.