חשיבות הביטוח לנסיעה לכרתים

איכשהו חופשה תמיד נשמע לנו כמו משהו נטול דאגות וכדאי מאוד שאכן החופשה תהיה נטולת דאגות, אחת הדרכים להבטיח את זה היא על ידי ביטוח נסיעות. אנחנו לא אוהבים לחשוב על זה, אך גם בחופשה האקזוטית או הפסטורלית ביותר קיימים סיכונים. לפעמים בחופשות יש נטייה לקחת סיכונים או לנסות דברים חדשים שלא הייתם מנסים בבית, רק משום שבחופשה מותר לכם יותר. בכל זאת, זו חופשה – הזמן המתאים ביותר לנצל הפנאי שלכם ולעשות חיים. העניין הוא שנוסף על ביטוח רפואי רגיל או ביטוח נסיעות שמבטחים אתכם מפני הוצאות מוכרות לכם במקרים של אובדן מטען או בעיה בטיסה, או חלילה מחלה לא צפויה או בעיה רפואית אקוטית, אנשים בדרך כלל נותנים דעתם פחות לאקסטרה, לכל המקרים שיכולים לקרות בזמן חופשה.

לטפל מראש כדי להשתחרר מדאגות

בבית, הכל בסדר כי אתם קרובים ויכולים לטפל בכך. אבל מה קורה בארץ זרה, כמו כרתים, שבה אתם לא מבינים את השפה ויש להם חוקים משלהם בנוגע לביטוח, לטיפולים ולביקורים בבתי חולים? רצוי לא להשאיר שום דבר ליד המקרה. פשוט בטחו את עצמכם בכל נסיעה כזאת לכרתים, גם אם היא קררבה יחסית לישראל וגם אם היא זמינה ונגישה יחסית לטיסות ולטיסה הביתה על כל מקרה, חלילה. כרתים היא ארץ יפהפייה ומרתקת המציעה מגוון של פעילויות לנופשים מכל הסוגים, אם לנופשים יחידים והרפתקנים הנוסעים למסעות צלילה וספורט ימי, אם למשפחות המחפשות חופשה נעימה וקלילה יחסית רק כדי להיות יחד עם הילדים ולצבור חוויות וזיכרונות, ואם מדובר בחופשה רומנטית זוגית שאמורה לעבור ללא סיכונים מיוחדים. עדיין, כרתים החלומית יכולה לצפון בחובה כמה וכמה סיכונים, גם אם הפעילות נראית לא מזיקה ולא כרוכה בסכנה כלשהי.

פעילות ימית ענפה עם כל הסיכונים

כרתים מציעה לנופשים שלה בעיקר פעילויות ימיות מגוונות. וכל פעילות כזאת, כיפית ככל שתהיה, כרוכה בסיכון. אתם יכולים לגלוש על הגלים, או לעשות סקי, לצלול באתרי הצלילה המפורסמים שלה בשנורקל או לעומק בשוניות המרהיבות, או לשוט בסירות ציוריות בין הנופים, בננה, אבובים, סירות מנוע, קאנו, קיאקים, גלישת רוח וסירות פדלים. כל מה שמתקשר לספורט ימי נמצא בכרתים בשפע. הכל ממריץ את האדרנלין ומעודד אתכם לקחת יותר סיכונים. במקרים כאלה של כיף שמעודד מצב רוח הרפתקני מומלץ לכם לפתור הכל מראש ולקחת בחשבון את הביטוח שמקיף את הכל (ביטוח אקסטרים או ביטוח ספורט אתגרי), כזה שמשחרר אתכם מדאגות במקרה של אשפוז או טיפול קונבנציונלי יחסית שיכול לקרות בכל חופשה, אבל גם כזה שלוקח בחשבון תאונות, חלילה, כאלה שישביתו אתכם לזמן ממושך יותר ויהיו כרוכות בחשבונות טיפול ואשפוז גבוהים במיוחד. זה נשמע מיותר רק לכאורה.

טיולים רגליים, אופניים, קטנועים

גם אם תכננתם חופשת בטן גב, יש משהו בכריתים שלא נותןלך רק לנוח – זה אי שמזמין טיולים ואין שום סיבה להימנע מהם. אם בטיולים רגליים, השכרת אופניים וכמובן – כלי התחבורה הכי זמין ונוח של האי – קטנועים. לכאורה אף אחד מאלה לא נתפס כבעל סיכון, אולם הסיכון קיים בכולם. לפעמים זה הנוף עוצר הנשימה שמסיט את תשומת הלב, לפעמים חוקי תנועה שקשה לנו להתרגל אליהם. אך או אחרת, כדי למצות את כריתים עד תומה רצוי לעשות את כל הפעילויות האלה, אלא שכדאי מאוד גם להיות מבוטחים על כל צרה שהיא.

ביטוח מושקע מראש

אלמנט ההפתעה בחופשות עושה את שלו כמעט לפי הספר, ולכן עדיף תמיד להשקיע את המיטב עוד לפני שיוצאים, כדי להבטיח ראש שקט מדאגות. מהבחינה הזאת גם לא תתקלקל החופשה שלכם כשתצטרכו לחשב כל יום מחדש האם הפעילות המרתקת והמלהיבה שהתחשקה לכם אכן בנויה בשבילכם או מותרת לכם לפי פוליסת הביטוח הרפואי בנסיעות שעשיתם לעצמכם. שחררו עצמכם מדאגות וקחו את המקיפה ביותר מלכתחילה.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.