ירח הדבש המושלם בכרתים

תכף יגיע החלק הכי כיף בהכנות החתונה: תכנון ירח הדבש. אם אתם רוצים לנסוע קרוב אבל להרגיש רחוק וליהנות מאווירה ים תיכונית מושלמת – כרתים, הגדול באיי יוון, זו בחירה מושלמת לכך! אז איך נראה ירח דבש בכרתים? הנה כמה המלצות שיסדרו לכם את הרקע המושלם לרומנטיקה.

היעד המושלם במרחק שעה בלבד

שעת טיסה בלבד, זה כל מה שמפריד בינינו לבין האי היווני התוסס. בכרתים תוכלו ליהנות משילוב מושלם של חופים נפלאים לצד נופים הרריים, אתרים ארכיאולוגים וערים עתיקות לצד טברנות וברים מודרניים, מלונות הכי מפנקים שיש ואתרי ספא במחירים מעולים ובעצם – כל מה שצריך לחופשה מושלמת ומלאת פינוקים.

תתכוננו לישון טוב: מלונות היוקרה הכי שווים באי

כמה ממלונות היוקרה היוקרתיים ביותר בכרתים ממוקמים בצפון מזרח האי, בעיירת הנופש העונה לשם אלונדה. במקום תוכלו למצוא ריכוז מלונות מעולים, המצוידים בנוף מרהיב למפרץ אלונדה, בריכה פרטית ופינוקים בלי סוף. בדיוק מה שצריך לירח דבש. אחד המלונות שזוכה להמלצות מצוינות ממטיילים הוא מלון Domes of Elounda – והוא אפילו לא נחשב ליקר במיוחד. זהו מלון סוויטות המשקיף לים האגאי ולאי המצורעים ספינלונגה, ומצויד בג'קוזי פרטי מול הנוף המהמם. המלצה נוספת שלנו למלון מעולה לירח דבש הוא מלוןBlue Palace הממוקם אף הוא באלונדה, ובו תוכלו ליהנות מרצועת חוף פרטית, סוויטות מפוארות וארוחות בסטדנרט בינלאומי. ואם כבר באוכל עסקינן – הנה כמה מנות מקומיות שלא תרצו לפספס.

מנות הדגל של כרתים

המטבח המקומי כולל שפע של אוכל טרי ומצוין, גם אם הוא לא נחשב למטבח גורמה. בין השאר, תוכלו למצוא בכרתים מנות דגים ופירות ים, עשבי תיבול לרוב, ירקות טריים, דבש, שמן זית בנדיבות וכמובן – את מנות הדגל היווניות: מוסקה עסיסית, עלי גפן ממולאים (העונים לשם "דולמה") ואיך לא – גם סלט יווני. מנת הדגל המיוחדת למטבח של כרתים נקראת "סריקופיטקיה", ואתם בהחלט לא רוצים לפספס אותה: מאפה מטוגן בשמן זית הממולא בגבינת עיזים.

הפעילויות הכי רומנטיות

אז אכלנו טוב, בילינו במלון היוקרתי וכעת הגיע הזמן לראות מה יש לכרתים להציע לנו בתחום הפעילויות – וכאן, חברים, יש המון אפשרויות! תוכלו לבחור ברכיבה על סוסים בנופים מטריפים לעת שקיעה, תוכלו להעלות את האדרנלין עוד קצת ולצאת לצניחה במצנח רחיפה או פשוט לרבוץ בחופי הים היפים של כרתים, כולל באי ספינלונגה המיוחד במינו – אליו תוכלו להגיע בשייט מענג ובו תוכלו ליהנות מהיסטוריה מרתקת ומיוחדת במינה, סיור במבצר ונציאני ונופים מדהימים. אם אתם מחפשים פעילות יבשה יותר, תוכלו לצאת לטיול ג'יפים מהנה המוצע על ידי מגוון חברות תיירות, הפופולרי שבהם מתקיים ברמת לאסיתי שבמזרח כרתים, במהלכו תצפו בנופים הרריים, שדות, עצי שקד וזית, טחנות רוח מהמאה ה-15 ומסע קסום ו… רומנטי, כמובן!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.