כרתים: לפני שטסים – כמה מילים על ביטוח הנסיעות שלכם

כרתים הוא אחד מהאיים היפים ביותר ביוון – וגם המתויירים שבהם. אפשר לבחור מה לעשות בו בכל יום בחופשה, וליהנות מידי שעה מחוויה שונה ומרתקת. לפני שעולים על המטוס לכרתים, ולפני שפוצחים בנופש המיוחל כל כך, חשוב לזכור דבר אחד שרבים לא מעניקים לו את תשומת הלב הראויה: ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח הנסיעות הוא גלגל ההצלה שלכם במקרה של בעיה בריאותית, נזק כספי ובמקרים שונים אפילו במצב של איחור או עיכוב בטיסה. כיצד תדעו מה מכסה הפוליסה שלכם? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור בעצמכם את פרטיה. וזהו המפתח לביטוח נסיעות טוב: הוא צריך להתאים לאופי הטיול.

איזה טיול אתם מתכננים?

יש את הנופשים שיבחרו בטיול הקלאסי של כרתים: חופשת בטן-גב לחופו של מלון פאר ולאורה של השמש המלטפת. אם אתם נמנים על מטיילים כאלו, אל תטעו לחשוב שאינכם צריכים ביטוח. כידוע, בכל רגע עשויה להתגלות בעיה רפואית וגם צעד לא בטוח עלול להיגמר בפציעה. אם אינכם רוצים לשלם הון תועפות על אשפוז בבית החולים – עשו ביטוח נסיעות לחו"ל גם במקרה הזה.

נופשים אחרים, ילכו על טיול אקטיבי יותר – כזה שיכלול רכיבה על אופניים ואולי גם רכיבה על סוסים או חמורים. פעילות כזו, חשוב שתהיה מכוסה גם היא על ידי הפוליסה שלכם. בקשו סעיף מיוחד לפציעות הקשורות לרכיבה, כדי שלא תמצאו את עצמכם בבעיה במקרה של התהפכות שמקורה בסך הכל בחוסר זהירות רגעי.

הנופשים ההרפתקניים ביותר יבחרו לערוך בכרתים טיולים אתגריים של ממש, הכוללים צלילות, טיפוס הרים וכדומה. האם ביטוח נסיעות רגיל מכסה מקרים כאלו? בוודאי שלא. בנוסף לסעיפי הביטוח הרגילים, עליכם לוודא כי הפוליסה שלכם מכסה גם פעילויות אתגריות. כאן חשוב להזכיר: אם נפצעתם במהלך פעילות אתגרית, ואין זה משנה מהו אופי הפציעה – חברת הביטוח תסרב לפצות אתכם, רק משום שלא בחרתם בסעיף הנכון. עשו לעצמכם טובה, ואל תזלזלו בעניין.

איך תמצאו את הביטוח הזול ביותר?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אמנם לא דבר יקר במיוחד (כמה דולרים ספורים ליום), אך כל סעיף מיוחד אותו הזכרנו כאן, יכול להשפיע על המחיר ולהעלותו כלפי מעלה בצורה משמעותית. אבל, כיום ישנן לא מעט חברות שמציעות ביטוחים מסוג זה – כיצד תדעו מהי החברה הזולה והמשתלמת ביותר?

כיום, ישנה אופציה צרכנית מעניינת, שהופכת את התשובה לשאלה הזו לפשוטה במיוחד: האופציה הזו היא השוואת מחירים מהירה ומדויקת, שמציגה בפניכם את כל מחירי הפוליסות בצורה מסודרת ומאורגנת. כניסה לאתר השוואת מחירים כזה, יהפוך את הבחירה שלכם לפשוטה וקלה – גם אם אתם כבר בשדה התעופה, לקראת העלייה למטוס.

הכותב הוא יוסי בסון, מנהל השיווק של אתר Wobi

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.