מחפשים אתר נופש מושלם? בואו לכרתים

יש מעט מאוד מקומות על פני הגלובוס, בטח ברדיוס הקרוב לישראל, שיכולים להתחרות עם האי כרתים. הוא מציע שילוב מושלם בין היסטוריה לבין חופשת בטן גב מושלמת, בין אדריכלות מרתקת לריזורטים מופלאים ובין אווירה ים תיכונית קלילה לאירופאיות תוססת. מחפשים סיבות נוספות? הנה כמה "תירוצים" מעולים לארוז מזוודה ולקפוץ לאי השמש והאושר כרתים.

מושלם לחופשה קצרה או ארוכה

עומדים לרשותכם רק ארבעה ימים ואתם רוצים לטרוף את החיים? יש לכם שבועיים או שלושה ואתם רוצים להתנתק באמת מהמולת היומיום והשגרה? כרתים הוא אי מצוין לבילוי קצרצר או ממושך. אם תבחרו בו כיעד לחופשה קצרה, תוכלו ליהנות ממגוון אתרי הנופש שיש לו להציע, כרתים אטרקציות מהנות, מלונות בכרתים, החופים ופעילויות ספורט המים שהאי מציע, או פשוט ללגום קוקטיילים קרים על שפת הבריכה עד שהשמש שוקעת. אם עומד לרשותכם זמן ממושך יותר, תוכלו להרחיב את גבולות הטיול, לקחת כרתים מפה לידיכם שכל כך פשוט לנווט בו ו"ללכת לאיבוד" בין המזכרות הארכיאולוגיות, המוזיאונים והסמטאות הקטנות.

החופים. וכל מילה מיותרת.

כרתים היא הרבה יותר מ"סתם" יעד קיצי נהדר המציע שלל אפשרויות, אך אין ספק שאחת מגולות הכותרת שלו היא החופים המטריפים שהוא מציע. המים התכולים, החולות הזהובים (ובאזורים מסוימים, כמו חוף אלפוניסי, אפילו ורודים!) והנופים הפראיים הופכים את האי חופיו של כרתים לאחת האטרקציות המרכזיות באי.

גם במהלך הקיץ, לא תרגישו צפיפות רבה

המחשבה על כרתים כיעד לחופשת קיץ יוונית שקטה ורגועה כנראה נשמעת לכם מוזרה במקצת, אך מאחר ומדובר באי הגדול ביותר ביוון – הצפיפות לא ממש מורגשת, גם לא בחודשי הקיץ המבוקשים.

מזג אוויר מושלם כמעט בכל השנה

אם אתם לא מחפשים יעד לחופשת בטן גב בחופים בהכרח, החדשות הטובות הן שתוכלו לבקר בכרתים גם מחוץ לעונה הרשמית – החל מחודש אפריל ועד לאמצע אוקטובר. עם זאת, כדאי לדעת שיש עסקים שסוגרים את שעריהם בחודשי החורף, מנובמבר עד מרץ.

הכפרים הכי יפים שיש

יש מעט מאוד דברים שיכולים להתחרות עם שיטוט ברחובות יפים ובסמטאות קטנות, ובכרתים, למרבה המזל, יש הרבה בשניהם. החל מערים כמו חאניה עם העיר העתיקה הצבעונית שלה ועד לעיירות חוף מקסימות או כפרים כמו אגיה גליני או אגיוס ניקולאוס, כרתים היא המקום האולטימטיבי ללכת לאיבוד בתוך כפרים עתיקים ויפים.

ארבעה אזורים מגוונים לטיול

כרתים מחולקת לארבעה אזורים, ועל אף שיש להם כמה תכונות משותפות, לכל אחד מהאזורים יש גם את המאפיינים הייחודיים שלו. הרקליון, למשל, מציע שילוב מהנה בין ציוני דרך היסטוריים, כפרים מסורתיים, חופים שלווים וחיי לילה סוערים. באזור השני רתימנו תוכלו ליהנות ממגוון אתרי נופש כמו גם מביקור במנזרים ואתרים ארכיאולוגיים. חאניה, האזור השלישי, היא מקום מעולה לרביצה בחופי ים אקזוטיים או ביקור בארכיטקטורה המסורתית. ואחרון חביב, לסיטי, נחשב לאזור הפחות תיירותי בכרתים – אך לא פחות מעניין. הוא משלב בין כפרים שקטים, אתרים ארכיאולוגיים והרים נישאים בהם משובצים טחנות רוח עתיקות מעץ.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.