שייט בספינה שקופה בחופי כרתים – יופי של חוויה

חופשה ביוון חושפת אותנו לאינספור נופים, טעמים וצלילים. אך אם יש דבר שבאמת מושך אותנו  אל המדינה הקסומה הזאת בכל שנה זה החופים המרהיבים שיש לאיי יוון להציע. ואין כמו שיט בספינה שקופה בחופי כרתים כדי לחוות את היופי הזה ממבט ראשון.

חופשה ממש על קו המים

כשתבקרו בכרתים, תגלו שגם אם המונח "אי" נותן לכם קונוטציה של מקום קטן וחביב, מדובר באי ענקי שקשה להקיף את כולו גם בחודש ימים. לכן, סביר להניח, שתגיעו כמו כולם לאותם 2-3 חופים שכל התיירים / ישראליים מגיעים אליהם במהלך השהות בכרתים, פלוס ביקור קצר בנמל ועוד אחד בעיר העתיקה. אבל חופשה שכזאת טומנת בחובה פספוס גדול. כי כשאתם נמצאים כל כך קרוב לעשרות חופים עם חול לבן ומים שקופים בצורה מהפנטת, אין שום סיבה לא לבקר בהם. באוטובוס זה מסורבל, ברכב אתם עלולים לאבד את הצפון, אך בספינה החוויה מהנה יותר, מרשימה יותר ויפה הרבה יותר.

שלווה, קסם, נופים

הפלגות בספינה שקופה בחופי כרתים יוצאות מדי שעה-שעתיים (תלוי בעונה) מהנמל הימי המרכזי של האי. בעלות של 14-25 יורו (תלוי במשך ההפלגה, תוספות שונות, יעד ההפלגה וכו'), תגלו את כל הקסם שיש לחופי ואיי יוון להציע. תוכלו לעצור להתרענן באחד או כמה מן החופים, ליהנות מארוחת צהריים מעולה על הספינה, לטייל בהנאה בטיילות המרשימות ובעיקר ליהנות מהאווירה הממכרת שבשיט רגוע כשלצידכם נוף עוצר נשימה. כשכמובן, גולת הכותרת טמונה בעובדה שרצפת הספינה שקופה לחלוטין, כך שניתן לראות את כל מה שמתחת לפני המים. מרהיב.

זה הזמן לשייט

מרבית הפלגות השיט יוצאות מהחוף הדרום מערבי של האי, ועוברות בחופים רבים ביניהם לוטרו, סוגיה, פאלחורה, גאבדוס ועוד, כאשר ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מ"תחנות הביניים" הללו. ההגעה לחוף הדרום מערבי (לנמל) פשוטה ואפשרית במונית, אוטובוסים או באופן עצמאי (מרחק 10-15 דקות נסיעה ממרכזי התיירות של האי).

 אז תתרווחו בנחת, שתו קצת תה מקומי, תנו לרוח הנעימה ללטף את שערכם ותיהנו מהקסם והיופי של חופי כרתים… הנאה שכולה יופי.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.